FacebookTwitterVKontakteПідписатися на RSS

Виховна система ліцею – розроблена відповідно до Конституції України, Закону Україну «Про повну загальну середню освіту», Конвенції ООН про права дитини, Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді, заходів щодо реалізації Концепції національно-патріотичного виховання та Статуту ліцею. Основними ідеями, які лягли в основу виховної системи ліцею є ідеї гуманізму, педагогіки співробітництва, формування єдиного виховного простору.

Сьогодні освітній заклад повинен допомогти здобувачу освіти правильно зрозуміти життя. Бо життя ліцею, на відміну від сім’ї є більш діловим, конкурентним середовищем. Ліцей – це передусім простір для дитини, тут вона не готується до життя, а живе. І тому важливо побудувати виховний простір так, щоб він сприяв гармонізації відносин між учнями і вчителями, ліцеєм і родиною.

Завдання педагогів ліцею полягає в тому, щоб розвити в учнів критичне мислення, творчий потенціал європейського рівня, багатий словниковий запас, уміння самостійно приймати рішення та розв’язувати різноманітні проблеми, формувати активну громадянську позицію. На наше переконання, освітній заклад зобов’язаний не лише давати грунтовні знання для оволодіння майбутньою професією, а й формувати в нього високі моральні якості, прагнення до самоосвіти й самовдосконалення.

Основою виховної системи ліцею є дитиноцентризм, повага і довіра до дитини, визнання її права на власний моральний вибір.

Метою виховання є формування компетентної особистості, яка успішно самореалізується в соціумі як громадянин, сім’янин, професіонал. Виховна мета є спільною для всіх ланок системи виховання та є критерієм ефективності виховного процесу.

Зміст виховання – це система загальнокультурних і національних цінностей та сукупність соціально значущих якостей особистості:Ціннісне ставлення до суспільства та держави;

  • Ціннісне ставлення до людей;
  • Ціннісне ставлення до природи;
  • Ціннісне ставлення до мистецтва;
  • Ціннісне ставлення до праці;
  • Ціннісне ставлення до себе.

/Files/images/4_jittya_shkoli/5_vihovna_robota/Нормативно-правова база.jpg

НОРМАТИВНО-ПРАВОВА БАЗА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ

ЗАКОНИ УКРАЇНИ

Закон України "Про освіту"

Закону України "Про повну загальну освіту"

Закон України "Про охорону дитинства"

Закон України "Про запобігання та протидію домашньому насильству"

Закон України "Про протидію торгівлі людьми"

Закон України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу(цькуванню)"

УКАЗИ ПРЕЗИДЕНТА

Указ Президента України від 25.06.2013 №344/2013 "Про національну стратегію розвитку освіти в Україні на період до 2021 року"

Указ Президента України "Про Стратегію національно-патріотичного виховання"

Указ Президента України від 25.05.2020 №195 про схвалення "Національної Стратегії розбудови безпечного і здорового освітнього середовища у Новій українській школі"

Указу Президента України від 30.09.2019 № 722 "Про Цілі сталого розвитку України на період до 2030"

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

(Постанови і Розпорядження)

Постанова Кабінету Міністрів України 09.10.2020 № 932 "Про затвердження плану дій щодо реалізації Стратегії національно-патріотичного виховання на 2020-2025 роки"

Розпорядження Кабінету міністрів України від 09.10.2020р. №1233-р "Про схвалення Концепції Державної цільової соціальної програми національно-патріотичного виховання на період до 2025 року"

Постанова Кабінету Міністрів України від 30.06.2021р. №673 "Про затвердження "Державної цільової соціальної програми національно-патріотичного виховання на 2020-2025"

Постанова Кабінету Міністрів України № 453 від 30.05.2018 про затвердження "Державної соціальної програми "Національний план дій щодо реалізації Конвенції ООН про права дитини" на період до 2021 року"

Розпорядження Кабінету Міністрів України від 23.12.2020р. № 1668-р "про затвердження Плану заходів з реалізації "Національної Стратегії розбудови безпечного і здорового освітнього середовища у новій українській школі на 2021 рік"

Постанови Кабінету Міністрів України від 10.07.2019 № 689 Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ№490 від 19.05.2021 "Питання проведення моніторингу наркотичної та алкогольної ситуації в Україні"

Постанова Кабінету Міністрів України від 01.06.2020 № 585 "Про забезпечення соціального захисту дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах“

Постанова Кабінету Міністрів України від 27.02.2021 №145 про затвердження "Державної програми запобігання та протидії домашньому насильству за ознакою статі на період до 2025 року"

Постанова Кабінету Міністрів України від 22 серпня 2018 р. № 658 "Про затвердження Порядку взаємодії суб’єктів, що здійснюють заходи у сфері запобігання та протидії домашньому насильству і насильству за ознакою статі"

Розпорядження Кабінету міністрів України від21.04.2021 № 361 "Про затвердження плану невідкладних заходів із запобігання та протидії домашньому насильству, насильству за ознакою статі, захисту прав осіб, які постраждали від такого насильства"

Розпорядження Кабінету міністрів України від 27 листопада 2019 р. №1335-р "Про План заходів з реалізації Національної стратегії реформування системи юстиції щодо дітей на період до 2023 року"

НАКАЗИ МОН УКРАЇНИ

Наказ МОН України від 29.07.2019 № 1038 "Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 16.06.2015 №641"

Наказ МОН України від 16.06.2015 № 641"Про затвердження Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді, заходів щодо реалізації концепції національно-патріотичного виховання у загальноосвітніх навчальних закладах"

Наказ МОН України від 31.10.2011 №1243 "Про основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України"

Наказ Міністерства освіти і науки України від 07.09.2000 №439 "Про затвердження Рекомендацій щодо порядку використання державної символіки в навчальних закладах України"

Наказ МОН України від 7.09.2000 № 439 "Про затвердження Рекомендацій щодо порядку використання державної символіки в навчальних закладах України"

Наказ МОН від 02.10.2018 № 1047 "Про затвердження Методичних рекомендацій щодо виявлення реагування на випадки домашнього насильства і взаємодії педагогічних працівників із іншими органами та службами"

Наказу МОН України від 28.12.2019 №1646,зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03.02.2020 №11/34394 затверджено Порядок реагування на випадки булінгу(цькування) та Порядок застосування заходів виховного впливу.

ЛИСТИ МОН УКРАЇНИ

Лист МОН від 18.05.2018 № 1/11-5480 "Методичні рекомендації щодо запобігання та протидії насильству"

Лист МОН від 05.09.2018 № 1/9-529 "Про документацію працівників психологічної служби у системі освіти України"

Лист ІМЗО від 30.10.2018 № 1/9-656 "Про перелік діагностичних методик щодо виявлення та протидії домашньому насильству відносно дітей"

Лист МОН від 14.08.2020 № 1/9-436 "Про створення безпечного освітнього середовища в закладі освіти та попередження і протидії булінгу (цькуванню)"

Лист Міністерства освіти і науки України від 10.03.2021 № 1/9-128 "Щодо необхідності проведення додаткових профілактичних заходів в середовищі дітей та підвищення обізнаності батьків"

Лист ІМЗО від 04.12.2020 № 22.1/10-2496 "Про методичні рекомендації щодо проведення профорієнтаційної роботи в закладах загальної середньої освіти"

Лист МОН від 14.08.2020 № 1/9-436 "Про створення безпечного освітнього середовища в закладі освіти та попередження і протидії булінгу (цькуванню)"

Лист МОН "Деякі питання організації виховного процесу у 2021/2022 н.р. щодо формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок"

/Files/images/4_jittya_shkoli/5_vihovna_robota/Основні напрямки роботи.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 538