Затверджено
Директор ліцею «Інтелект» ЛМР
__________ Т. Мудрик
План заходів
спрямованих на попередження
та протидію булінгу (цькуванню)
уліцеї «Інтелект» ЛМР
на 2022/2023навчальний рік
№ з/п | Назва заходу | Термін виконання | Відповідальний | ||
Нормативно-правове та інформаційне забезпечення попередження насильства та булінгу | |||||
1 | Перевірка приміщень, території закладу з метою виявлення місць, які потенційно можуть бути небезпечними та сприятливими для вчинення булінгу. | Упродовж навчального року | Заступник директора з господарчої частини | ||
2 | Посилення контролю за чергуванням учителів на перервах | Упродовж навчального року | Адміністрація ліцею | ||
3 | Спрямування інформаційно-просвітницької роботу серед здобувачів освіти на формування стандартів позитивної поведінки та недопущення проявів шкільного булінгу . | Упродовж навчального року | ЗДВР, практичний психолог, соціальний педагог | ||
4 | Наради з різними категоріями працівників з питань профілактики булінгу (цькування): -педагогічний персонал; -технічний персонал. | Вересень | Адміністрація ліцею | ||
5 | Обговорення та прийняття правил поведінки в класах, оформлення правил у вигляді наочних стендів, презентацій. | Вересень, жовтень | Класні керівники | ||
6 | Оновлення розділу про профілактику булінгу (цькування) і розміщення нормативних документів на сайті закладу освіти. | Вересень | ЗДВР | ||
7 | Підготовка методичних рекомендацій з розпізнавання ознак насильства різних видів щодо дітей. | Жовтень | Практичний психолог | ||
8 | Поновлення інформації про профілактику булінгу (цькування) на сайті закладу освіти | Вересень | Практичний психолог, соціальний педагог | ||
9 | Перевірка інформаційної доступності правил поведінки та нормативних документів з профілактики булінгу (цькування). | Листопад-грудень | ЗДВР | ||
10 | Організація механізмів звернення та встановлення інформаційних скриньок для повідомлень про випадки булінгу (цькування) | Вересень, жовтень | Класні керівники | ||
11 | Виступи на загальношкільних батьківських зборах з профілактики булінгу (цькування) в учнівському колективі | Грудень, квітень | Адміністрація, класні керівники, практичний психолог, соціальний педагог | ||
Робота з педагогічним колективом та іншими працівниками закладу освіти | |||||
12 | Засідання методичного об’єднання класних керівників на тему «Протидія булінгу в учнівському колективі» | листопад | Голова методичного об’єднання класних керівників. | ||
13 | Бесіди з класними керівниками за результатами діагностики класного колективу. | За результатами діагностик | Практичний психолог, соціальний педагог | ||
14 | Тренінг для вчителів щодо запобігання булінгу (цькування) у закладі освіти. | Жовтень | Практичний психолог, залучені фахівці | ||
15 | Сприяння проходженню педагогічними працівниками спецкурсів, курсів з питань протидії булінгу (цькування) | Упродовж навчального року | ЗДВР | ||
16 | Консультування класних керівників психологом, соціальним педагогом з проблемних ситуацій. | Упродовж навчального року | Практичний психолог,соціальний педагог | ||
17 | Консультування класних керівників адміністрацією закладу з проблемних ситуацій | Упродовж навчального року | Адміністрація | ||
Робота з учнями | |||||
18 | Проведення заходів «Стоп! Булінг!», | Вересень, жовтень | Працівники закладу | ||
19 | Проведення заходів в рамках Тижня толерантності. | Листопад | Практичний психолог, соціальний педагог, Педагог - організатор учнівський парламент | ||
20 | Проведення Всеукраїнської акції «16 днів проти насильства». Виховні години, бесіди, тренінги, виставки малюнків з теми «Ми проти булінгу в учнівському середовищі», «Попередження будінгу в учнівському середовищі». | 25.11-10.12 | Педагог-організатор, класні керівники, учнівський парламент,класні керівники, соціальний педагог, практичний психолог, запрошені фахівці | ||
21 | Індивідуальні та групові консультації з питань булінгу. | Листопад | Психолог | ||
22 | Проведення тренінгів для старшокласників з розвитку навичок спілкування та мирного вирішення конфліктів. | Протягом року | Практичний психолог, соціальний педагог | ||
23 | Проведення ранкових зустрічей учнів 1-2 класів з метою формування навичок дружніх стосунків. | Постійно | Класні керівники | ||
24 | Бесіди-зустрічі здобувачів освіти з працівниками поліції, юриспруденції, соціальних служб. | Постійно | ЗДВР | ||
Робота з батьками | |||||
25 | Підготовка пам'ятки для батьків про порядок реагування та способи повідомлення про випадки булінгу (цькування) щодо дітей, заходи захисту та надання допомоги дітям | Жовтень | Практичний психолог,соціальний педагог | ||
26 | Батьківські збори «Попередження булінгу в учнівському середовищі. Відповідальність. Що робити?» | Грудень | ЗДВР, класні керівники, практичний психолог,соціальний педагог | ||
27 | Тематичні батьківські збори в класах | Упродовж навчального року | Адміністрація, класнікерівники | ||
28 | Проведення консультацій психолога з питань взаємин батьків з дітьми | Упродовж навчального року | Практичний психолог, кл. керівники | ||
29 | Консультування батьків щодо захисту прав та інтересів дітей | Упродовж навчального року | Соціальний педагог | ||
Моніторинг освітнього середовища закладу освіти | |||||
30 | Анонімне анкетування здобувачів освіти 5-11-х класів про випадки булінгу (цькування) у закладі освіти. | Грудень, травень | ЗДВР, практичний психолог, соціальний педагог | ||
31 | Анкетування батьків про безпеку в закладі освіти. | Січень | Практичний психолог,соціальний педагог, кл. керівники 1-11 класів | ||
32 | Діагностика стосунків у закладі освіти. Анкетування учнів та вчителів | Лютий | Практичний психолог, соціальний педагог | ||
33 | Аналіз інформації за протоколами комісії з розгляду випадків булінгу (цькування) в закладі освіти | За потреби | ЗДВР | ||
34 | Підготовка звіту про виконання плану заходів з запобігання та протидії булінгу (наказ) | Травень- червень | ЗДВР, практичний психолог | ||
Заступник директора з виховної роботи О. Захарків
Практичний психолог І. Сокіл
Соціальний педагог О. Климишин